Karbantartási szerződés
keretében biztosítjuk a GYURIKA – HospiPharma  és TOBIAS
rendszerek helyszíni telepítését, betanítását, és üzemeltetési
támogatását. Felhasználóink napi munkáját a telefonos help-desk
szolgáltatással és szükség esetén számítógépes rendszereik távoli
elérésén keresztül segítjük.

Folyamatos fejlesztés.
A felhasználói igényeknek és a jogszabálykövetés követelményének
megfelelően rendszerinket folyamatosan fejlesztjük, az egyes intézeti
körülményekhez igazítva testre szabjuk.

Integráció más rendszerekkel. Fejlesztéseinkben
különös hangsúlyt kap a kórházban működő más rendszerekkel
(pénzügyi, főkönyvi, medikai) való adatkapcsolati illesztések
elkészítése illetve az ilyen célú szabványos adatinterfészek
adaptálása a partner alkalmazással történő együttműködésben.

Havonkénti törzskarbantartással biztosítjuk,
hogy az Intézeti gyógyszertár a hazai gyógyszer választékról és
annak adatairól (OEP PUPHA törzs), valamint az egyes
nagykereskedők (Hungaropharma, Teva, Euromedic, Atlas Pharma) aktuális kínálati
árairól aktuális információval rendelkezzen.

Gyógyszer szakmai adatbázis. Távoli
adatbázis elérésen keresztül biztosítjuk a ténylegesen
forgalomban lévő gyógyszerekre vonatkozó gyógyszer–szakmai információkat
(alkalmazási előírat, beteg tájékoztató, egyenértékűség),
valamint két vagy több gyógyszer közötti kölcsönhatás
vizsgálatára alkalmas tudásbázist. Az adatbázisban tárolt adatok a
GYEMSZI – OGYI által közzétett hivatalos gyógyszer információkon
alapulnak, azzal szöveghűen megegyeznek.

On-line rendelés nagykereskedőktől.
Felhasználóink munkáját segíti az on-line gyógyszerrendelés
használata. A szolgáltatás segítségével a Hungaropharma, Teva, Atlas Pharma és
Euromedic nagykereskedők felé elektronikus úton adható fel
rendelés, amelyre elektronikus szállítólevél és számla érkezik
vissza a nagykereskedőtől. .